Packar inför fjällvandring !

Imorogn ska jag och min kära klass upp till Vålodalen och vandra. Har inköpt nytt regnställ samt en flecetröja, har även ett mycket exalterande inköp på g! moahaha. kycklingsallad, dressing, regnställ, flece, skor... osäkert, godis, dricka, check! alltså det känns helt okej och vi har blivit lovade sol så MUMS! Det enda lilla problemet jag har är att jag fan knappt kan gå! Har en helt sinnessjuk träningsvärk i benen, ser ut som "åhh nej nu kommer gam' Matilda, måste gå sakta, *suck*.." Tur att jag har överseende clasmates! eller? får se om jag vandrar runt där ensam och övergiven imorgon.. Då lär ju iaf mitt fika bli uppätet om jag går vilse, Inget dåligt som inte har något bra med sig !
Har iaf skrivit klart svenska uppgiften för ANDRA JÄVLA GÅNGEN! Ska förklara för er utomstående att Palmcrantz datorer är så fruktansvärt förgågna att det finns ingen räddning. Men våra kära, KÄRA,... som nu bestämmer fattar inte det utan istället ger dom oss "nya" datorer = Wargens gamla. yeeey! "nya" datorer a fast nae! så det är min kärleksförklaring till Palmcrantz datorer  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0