dålig uppdat...

I Know men har het enkelt inte haft tid då det är så myckeet i skolan just nu och min iphone är inne på lagning (igen) kan inte jag få lite tur med mina telefoner, hoppas att den jag får nu är bra och inte tjorvig alls!
Taggar inför sängen som jag saknat hela dagen och eftersom att jag börjar 8.45 imorgon så tänker jag krypa i kojs. har för övrigt varit en helt underb ar dag med familjen, vi har varit och grillat korv vid ett vattenkraftverk som jag just nu inte kommer ihåg vad det heter men ni vet nog iaf inte vart det ligger. Efter det så var jag på ett jättemysigt BUS-möte i odensala och vi pratade lite om halloweenshowen som kokmmer att hållas den 2 oktober som ni alla komemr och tittar på inte sant? Kommer bloi awesome  Miss my iphone så jobbigt med min klumpiga dator, snacka om hat kärlek !
Sleep tight you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0